Hurjimmatkaan Bond- leffat ei vedä vertoja mun dekkariunille. Taas viime yönä jahtasin pahiksia ja juoksin niitä pakoo. Joku tuli seläntaakse ja yritti kuristaa mut. Olin nopea, käännyin ympäri ja sain otteen konnan ranteista. Sitten jätkä maahan ja korkuun. Hupsista, kun yhtä äkkiä mulla olikin sellainen lentovehe ( mitä Bond käytti jossain leffassa) tosi äänetön ja helppo ohjata. Sen kanssa sitten katselin alla olevaa konnajoukkoa ja tein suunnitelmaa saada ne kiinni. Kuinkas sitten kävi, mulla oli tuulihousut jalassa ja kahinalla paljasti missä piileksin. Konnat alkoivat ampua mua kohti, väistelin luoteja parhaani mukaan. Kunnes tajusin, että me ollaan jossain tehdashallissa ja siellä on kaasuvuoto. EIIIII ei saa ampua tää paikka räjähtää. Ei kun etsimää venttiili, mistä sain halliin jotain mömmöä, minkä tarkoitus on neutralisoida kaasu räjähtämättömäski…. en tiedä miten kävi kun heräsin.

Näitä unia on jatkunut nyt viikon ajan. Onkohan tää jokin kropan viestintä, että mulla on stressi.