Syvääkin syvempi huokas… En mä jaksa enää. Mun pitäis tehdä töitä viel reilu pari kuukautta ja mulle ei enää kerrota talon isoista muutoksista. Siinä vaiheessa kyllä kuuulen,  kun teen jotain väärin. Saan kuulla kunniani, kun tein niin vaikka se tehdään nykyään toisin. Sanoin, et eipä ole mulle tietoa tullut… mut vastaus oli ” Pitää ottaa selvää, jos ei tiedä”. Miten otan selvää, kun ei kerro mitä muutoksia milloikin tehää.  Pitää koko tilanne vihaksi.
On tää onneton tilanne, kun töitä ei oo tarjolla. Jos jokin paikka aukeaa, niin siellä on sitten vaatimuksissa jotain mikä on edoton… tutkintoja joita en oo kuuna päivää ees kuullu tai sitten kielet joita vaaditaa, en oo ikinä lukenut. GREAT!
Nyt kun noita pillereitä oon popsinut iltasella, et sais nukuttua. Tuntuu aamulla olo vielä ihan tokkuraiselta. Täytyy kokeilla, jos osaisin iltasella rauhottua aikasempaa ja pystyisin nukahtamaan ilman pillerin apua. Ei tää olo aamupäivästä tunnu hääville. Ja iltapäivällä alkaa sitten nukuttaa tautisesti.
Olipa taas tunne purkaus, mut pieni pää hajoaa kohta
Kaikesta huolimatta.
Tänään on hyvä päivä!