olen ollut tässä aika hiljaa jo tovin. Työttömän arki tuntuu aika kiireiseltä. Pitkään olen laittanut isän autoa kuntoon entisen työkaverin kanssa. (Enää puuttuu jotain hommia moottorin kimpussa. Ne ei oo mun juttui). Isä saa tulla hakemaan auton vapun jälkeen kotia Lahteen.

Olin Tallinnassa tässä pariinkin otteeseen. Ekalla kerralla oli pakkasta -20... ei käyty kuin Sadamarketissa, Merekeskuksessa ja Rimissä. Toisella kerralla ilma oli jo kivempi. Mutta emme me tehneet sen pidempää rettiä mitä viimek. Vietimme isän 70-vuotis synttäreitä samalla.

Kamerakin otti ja hajos, joten en voi lisätä mitään kuvia aikaan saanoksistani. Olen tehnyt kesämyyntiin paljon kortteja, paperitaiteltuja perhosmagneetteja. katotaan milloin saan rahaa tarpeeksi kasaan ja ostan uuden. Vanhaa ei kuulemma kannata korjata.

Mutta oikein aurinkoita kesän odotusta kaikille.